Waar is de koffie?

27 juni 2016 - Saint-Jean-d'Angély, Frankrijk

We starten de dag met een heerlijk ontbijt, samen met onze 82 jarige gastheer. Zelfgemaakt biologisch brood, rabarberjam (uiteraard ook uit eigen tuin) en allerlei kaasjes. Ondertussen kletsen we volop in het Frans en Engels en onze gastheer geniet! In ons paspoort krijgen we een zelfgeschilderde stempel. Het afscheid is hartelijk! Bedankt Francois! Onze tocht is in het begin erg glooiend, maar we schieten flink op. Normaal hebben we al om half 10 koffie, maar nu is er geen cafeetje te ontdekken. Pas na ruim 30 kilometer is het eindelijk zo ver, maar dan smaakt hij ook heerlijk. Onderweg nog even picknicken en voor we het weten zijn we in Saint Jean d'Angély. Daar is een leuke gîte in een oude abdij. Daar willen we graag blijven, dus na 53 kilometer is het vandaag genoeg. Het is nog vroeg en we besluiten onze overtollige bagage (we blijven tenslotte vrouwen, die altijd teveel meenemen) per post naar huis te sturen. Het pakket van Coby (5 kg) is wat groter dan dat van Hanny (1,5 kg). Wat zegt dat over ons????? Dat zal lekker fietsen morgen!

1. Kees:
    27 juni 2016
    Mijn eerste reactie is: 'Heerlijkl Wàt een ervaringen, en wat hebben jullie veel een fijne reis! Groetjes, Kees.
  2. Liesbeth en Jan:
    27 juni 2016
    Knap dat jullie ondanks alles toch elke dag nog even gelegenheid vinden om een verhaaltje de wereld in te sturen. Wij bekijken ze zowat dagelijks. Hou vol. Groetjes, momenteel vanuit een camping aan de Vecht.