Regenbroek aan... Regenbroek uit...

15 juni 2016 - Lesdins, Frankrijk

Na een prima nacht in onze zolderkamer wacht beneden een heerlijk ontbijt. Wat een entourage, zo eten we niet iedere dag. Op de fiets richting Sant Quitin en onderweg hebben we trek in een bakje koffie. Dat drinken we aan de keukentafel bij een Franse mevrouw, die het heerlijk vindt om te kletsen met pelgrims. Zij verzorgt in haar boerderij twee vrouwtjes van dik in de 90 (dat is haar baan) en is zo aan huis gebonden. Ze spreekt goed Engels en het is ontzettend gezellig. We zitten er al snel 1,5 uur. Zij zoekt voor ons een logeeradres. In Sant Quitin zit weer alles vol (het heeft blijkbaar te maken met het EK) en dus wordt het een kortere tocht. Daar mogen we vanavond ook mee-eten. Al fietsend door het Franse land hebben we de eerste serieuze klimmetjes. Jammer dat we overvallen worden door een ontzettende hoosbui, we komen dan ook flink nat aan in Lesdins. Leuk adres!! Vandaag 46 kilometer.

1. Ma Akkermans:
    15 juni 2016
    Coby en Hanny fijn dat jullie zo goed worden ontvangen zonde dat het slecht weer is Coby hoe gaat het met je arm? Groetjes ook aan Hanny Ma
  2. Kim:
    16 juni 2016
    Goed bezig dames! Mooie verhalen allemaal. Geniet ervan en succes weer voor vandaag. Met een dikke kus voor oma Obi van Jet ;-)
  3. Maria Marrtens:
    Ik zie dat er genoten wordt ga zo door
  4. Ineke:
    16 juni 2016
    Leuk om te lezen! Ik wens jullie heel veel fietsplezier en een voorspoedige tocht!
  5. Janny en Chris:
    Dag Hannie en Coby,
    Wat fijn dat jullie zo goed op weg zijn...
    Geniet er van; de buien zijn heftig, maar vaak ook zo weer voorbij.
    Hier zat de regenmeter gisteren ook weer vol!
    Goed je armhouding verwisselen zus, dan lukt het vast wel zonder al te veel pijn!
    Groeten uit Wijchen ook van Chris.
  6. Geert en Addie:
    Hoi Hannie en Coby.
    Leutig reisverslag . Nog een voorspoedige voortzetting en goed weer toegewenst.groeten Geert en Addie.
  7. Elly:
    18 juni 2016
    Hoi Coby en Hanny,
    Jullie schrijven leuke stukjes en geven zo een goed beeld van de sfeer
    en al het mooie dat jullie zien en beleven.
    Superleuk dat jullie dit zo delen...
    Fiets ze en veel groetjes van ons allemaal!