Een nat begin en een nat einde

16 juni 2016 - Pont-l'Évêque, Frankrijk

Wat hebben we gisteren de dag heerlijk afgesloten. Het was nog vroeg en ook de zon kwam nog even door. Lekker in de tuin gezeten.... Daarna heerlijk gegeten en  ook prima geslapen. Helemaal klaar voor de volgende dag. Helaas om 9 uur komt de regen met bakken uit de hemel, dus we blijven nog maar even in onze fantastische B&B. Marie weet wat verwennen is! Om half 11 eindelijk droog en op pad naar ons volgende adres. Eerst langs het jaagpad van het kanaal naar Saint Quentin. Daarna langs de Somme. Door diverse plaatsjes en gelukkig blijft het droog. Alleen geen koffie te krijgen.... Toch nog maar eens vragen aan een wat oudere dame. Helaas niets in de buurt, maar zij heeft wel koffie voor ons. Daarna op weg naar Noyon. Donkere wolken pakken zich samen boven de stad. Nog maar 10 kilometer te gaan en we willen wel graag droog binnen komen. Maar helaas, het begint stevig te onweren. Schuilen dus en aan het eind van de bui er toch maar doorheen gereden. Alles nat, het is niet anders! Wanneer wordt het goed weer in Frankrijk? Weer 62 kilometer dichter bij ons doel.

1. Maria Marrtens:
    16 juni 2016
    jammer dat het weer zo slecht is
  2. Sander en Merijn en Teun:
    16 juni 2016