Ons eigen kerkje!!

17 juni 2016 - Compiègne, Frankrijk

Na een verrassend ontbijt stappen we weer vol goede zin op de fiets. Het is droog, maar wel wat fris en we hoeven vandaag niet zo veel te klimmen. Na een paar kilometers komen we bij een klein stadje Ourscamp en besluiten we de kathedraal te gaan bezichtigen: wat een goede keus!!! Prachtig zijn de ruïnes en de gebouwen! We fietsen door een prachtig bos en later een tijd langs de Oise voor we in Compiégne aankomen. Hier is een echte pelgrimsgîte en ondanks het feit dat we nu maar 29km hebben gefietst blijven we hier overnachten! We hebben het gevoel dat onze pelgrimsreis nu echt begint!!!! Na een bezoek aan de stad koken we zelf onze maaltijd. Misschien komen er straks nog meer pelgrims, dat weet je maar nooit.

1. Toos Eestermans:
    17 juni 2016
    Hanny en Coby Het is mooi om oedere avond te kijken wat jullie gedaan hebben, laat staan als je de tocht zelf kunt meemaken. Geniet er maar leker van!
  2. Dorothé:
    17 juni 2016
    Hoi Coby en Hanny, morgen alweer een week geleden dat jullie zijn vertrokken, wat gaat de tijd snel, en wat fijn dat jullie van elke dag genieten. Op naar Week 2, heel veel plezier en succes, het weer wordt beter dus kan alleen nog meer genieten worden.
  3. Ma Akkermans:
    18 juni 2016
    Hoi Coby en Hanny fijn dat het goed gaat met jullie,er zit al een week op ik ben blij dat ik het zo kan volgen veel succes de volgende week en goed weer geniet er van groetjes MA
  4. Bert en toos eestermans:
    18 juni 2016
    Hoi Coby en Hanny wat geweldig dat we hier mee kunnen kijken met jullie reis, we genieten van jullie verhalen en fotos, knap wat jullie presteren hoor Toppy!! veel succes verder en ga zo door.
    groetjes Bert en Toos eestermans
  5. Marianne cremers:
    18 juni 2016
    Hallo Coby en Hanny, wat leuk om jullie verhalen te lezen en zo een beetje mee te kunnen reizen. Bijzondere ervaringen allemaal en zo fijn dat mensen zo behulpzaam en aardig zijn. Hopelijk gaat het met de arm van Coby beter, want dat is zeker niet fijn. Veel succes met de tocht en mooi weer met veel genieten ! Groetjes Marianne