Lichtpuntjes!

20 juni 2016 - Chartres, Frankrijk

Om 9 uur stappen we op de fiets en het begint meteen te druppelen. Dat gaat zo door en heel even is het rond 10 uur droog. Een kwartiertje maar, daarna heeft het werkelijk heel de dag gehoosd. Niet normaal, we zijn om 18.30 uur door en door nat aangekomen in Chartres. Hebben we gebaald? Natuurlijk! Maar ondanks dat waren er nog best wel veel lichtpuntjes: Bernhard die onze fietsen behandeld heeft met een oliespuitje (ze lopen weer als een zonnetje), ontbijt met een eitje (daar hadden we al dagen zin in, om 10 uur is er op maandag zelfs een cafeetje open voor een bakkie koffie, de bushokjes in Frankrijk (altijd overkapt en voorzien van een bankje, zodat je even droog je broodje kan eten), tijdens de zeldzame droge periode een boom vol met kersen, een best wel chique restaurant waar wij doornat gewoon binnen mochten komen en een heerlijke carpaccio hebben gegeten, de vrouw van de burgemeester die ons binnen riep om even op te drogen en uiteindelijk na 77 zeer natte kilometers een warme douche in ons hostel! Willen we morgen weer regen? Liever niet!!!

1. Wendy:
    20 juni 2016
    Top gedaan dames!! Ik jullie bericht doorsturen Naar Bernhard! Jullie krijgen in iedergeval de hartelijke groeten van hem, en zal jullie reis via mij blijven volgen! Ga zo door en het weer zal heus wel beter worden, al is het morgen weer regenachtig! Jullie doen het geweldig en hebben er 2 nieuwe fans bij!!
  2. Ad van Oosterhout:
    20 juni 2016
    Het is te hopen dat het nou eindelijk eens een beetje droger en zonniger gaat worden, dan is het fietsen ook aantrekkelijker, ik wens jullie veel succes op weg naar jullie doel.
    Groetjes Ad
  3. Marleen Ligthart:
    20 juni 2016
    Hanny en Coby, morgen begint de ZOMER: zon zon zon!
  4. Sander en Merijn en Teun:
    20 juni 2016
    Houd de moed erin, ma en Hanny! Jullie zijn al echt ver op weg en die zo'n komt wel. Een geruststelling misschien...hier heeft het ook de hele dag geregend :-)